Bild

Bild
(lånad bild http://www.mythailandholiday.net/)

söndag 6 september 2015

Kramar ur det sista

Det är nu dryga veckan kvar till hemresan. Jag längtar verkligen nu! Missförstå mig inte, jag har haft det helt underbart under dessa 6 månader och är så otroligt tacksam över att jag fått förmånen att uppleva detta men det börjar bli dags att åka hem. Jag njuter självklart av tiden vi har här samtidigt som jag ser fram emot att komma hem. Häftig känsla att känna att man nästan är lite pirrig och förväntansfull över att komma tillbaka till vardagen. Hade ju varit för jäkla tråkigt om jag gick runt och tyckte det skulle bli pest att komma hem. Roligt att ha något att se fram emot också! Ser så mycket fram emot att få visa Melker allt hemma och framförallt Slottsskogen! 

Så vad gör vi nu när vi kramar ur de sista dropparna av Thailand? 

Jo, vi njuter av att kunna simma varje dag! Det är blir ju lite av ett projekt att ta sig för hemma men här är det bara hopp i plurret!  

Vi leker! 

 Vi ser till att ge varandra utrymme för egentid. Och framför allt tar vi vara på den kvalitetstid vi har tillsammans! Att kunna vara lediga och umgås hela familjen är underbart! 

Myser runt på marknad

Prinsen chillar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar