Bild

Bild
(lånad bild http://www.mythailandholiday.net/)

torsdag 26 mars 2015

Feberfrossa, klippning och radhus!

Då var det alltså min tur att drabbas av en släng sjukdom. Bläh! Men hellre jag än att någon av mina älsklingar är sjuka! Vaknade i natt och hade feberfrossa. Sedan låg jag och Kalle vaken i flera timmar mitt i natten utan att kunna somna om. Typiskt när nu Lillen sov så gott! Misstänkte först matförgiftning men det verkar vara något annat.
Inte i toppform idag! Håller tummarna att jag sover bort det! 

Men nu till något roligare! Kalle kom hem här på eftermiddagen (jag låg inne sjuk) och hade rakat av sig barret! Han skulle handla middag och sprang då på två frisörer som låg och sov och kunde inte motstå frestelsen att testa. Han passar riktigt bra tycker jag, min snygging! 

Och något ännu roligare är att vi har bokat upp ett radhus i två månader med start imorgon! Blev hur bra som helst! Anledningen till att vi inte bokade upp längre tid är för att vi börjat prata om att ev åka till Koh Samui om två månader och bo där lite. Vi får se. Men jag är i alla fall jätteglad inför morgondagen och vår flytt! Vi hyr via http://renthousehuahin.com/

En sista glad nyhet är att prinsen inledde dagen med att ta tre steg på egen hand igen! Sedan har han tagit något steg här och var under dagen. Duktiga lilla unge!

Melker har börjat ty sig väldigt mycket till Kalle de senaste dagarna. De har haft en fin relation tidigare också såklart men både jag och Kalle märker skillnad i hur relationen dom emellan växt sig starkare. Gissningsvis beror det på att Kalle numera är "med" hela dagarna. Verkligen roligt att se! Mamma är dock fortfarande nr 1 när han slår sig och blir ledsen och när han blir trött. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar